5 November





tjo.
idag vaknade man med fult av snö utanför :), mysigt tyckte manatt de var , när man var inne.. , så skulle man cykla till bussen o fifan säger a bara :S . aja, började med musik sjukt kul!, vårt "klassband" äger ; anna,ida,erik,max,tilda,adde&jag, hoppas att jag inte har glömt nån (A) , sen No, "/ , men rätt okey, för läraren pratade typ hela lektionen, ssssoft ^^ , sen typ lunch, matte, spanska, någon jävla modevisning :S, helt cp :O, svenska & idrott, sen hem & typ ssspelaaa! :D, & nu sitter jag här, får väll ta tag i sp läxan mmmen ppalllar inte :O, :P <3 , carina & jag har nästan bestämt att vi ska sova över i helgen & jag älskar henne ;*
aaaja cchhao

btw, grattis till pappa imorgon :D <3


DC: ta dagen som den kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

&jagälskar min fanny ;*

2009-11-05 @ 19:28:35
URL: http://carinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0