9 November

hejsanhoppsan alla mina vänner & övriga.. :)
idag var första dagen på temaveckan, grymt slapp :D, assgöttth :) , typ först åkte vi till designarkivet & gick där .. ^^ , a men sen var de lunch.. , sen kom stefan och pratade om kamera i typ 1,5 timme :) , kul faktigst bara för att jag älskar att fota, sen fick vi gå ut & fota & gissa vem som fick beröm & som fick visa upp sina bilder för hela klassen (A) ? , bästa jag såklart (A) xb, lite stolt faktigst men ajjaa (A), nu är mormor & morfar här & mamma & dom tapeserar nere i köket, men palla it vara där de är för jobbigt xb, men får väll gå ner & vara lite social, fick paketen av mormor & morfar idag ist :) ,. typ 420 kr + hårspray, blomma & en typljushållare, mkt nöjd :) , jag älskar er :*   men här kommer bilderna som jag typ fick beröm för , btw, vi skulle typ ta kort på glädje, dramatik & höst, fast vår grupp blev it så nöjd med glädje så tar bara dramatik & höst :)  





DC: have fun *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0