hejhejblogg.

hejsan alla :) , JAG ÄR TRÖTT, suttit uppe ett tag nu & fixat headern & inlägget på evelinnsblogg, kolla ? evelinnhammarstrom.blogg.se , kommentera vad ni tkr? ;D <3 men ni ska ja iaf sova för imorgon ska jag till kalmar med sofie mamma o lillebror , kan ju bara säga va jag fick , typ de jag hade önskat mej, har ju redan sagt va jag fick av mormor o morfar men av kusin me familj & moster med kille fick jag typ rouch & 500 kr som jag ska köpa addidas kofta av imorgon + skor fast för andra pengar, vad jag hade önskat mej <3 Nu ska ja kolla på film innan jag svimmar är sjjkukt trött :D
puss o kram på er :*


fler bilder kmr imorgon- jag älskar dej evelinn! :*


Kommentarer
Postat av: evelinn <3

jag älskar dej fanny <3

bästa kusinen <3:)

2010-01-12 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0