30 oktober :D

idag är det ingen vanlig dag för idag är min födelse dag, idag blir lilla fanny stor :D <3
öppnade som sagt paketen igår, mkt nöjd me dom :D, ikväll blir det kalas :D .
vaknade vid typ kvart i nio, tog på mej mina nya ridbyxor & ridstövlar :D, & åkte till stallet, red ut med jossan & anita , as kul & ´galoppen var ssskit kul :D , jag älskar dej baldi!<3

men nu ska jag snart dra till stan & fixa bankomatkort, puss hej leverpastej :D

dc: idag är de min födelsedag så jag orka inte komma på något (A)


                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : och jag älskar min fanny!<3



grattis gumman :)<333



klart jag kan visa dej, hur du byter tema o allt de :)<333

2009-10-30 @ 15:41:01
URL: http://carinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0