jag älskar min häst!

hejsan höppsan ;p
tänkte uppdatera lite nu o skriva lite om hur jag har ridit baldi nu i veckan ;p
bara för att jag inte kommer på något att skriva om.. ;p <3


måndag ; vilodag. 

tisdags ;
emma red baldi o ja töfradis , gick skit bra tycker ja allt , både baldi o töfradis höll formen hysat bra !
red tjurkehall.. ;d . en lagomlång runda för de underbara hästarna! ;d <3
skrittade än hel del också ;d
men är faktiskt himla nöjd med galoppen eftersom den var mycket stabilare och hon passade inte lika mycket som vanligt (Y) , ett gott tecken!
för att sammanfatta ; en underbar runda! 

onsdag ;
ja o emma tog baldi direkt efter skolan o red ut barbacka båda två ! myssssigt ;D 
ännu en underbar runda, finns inte så mycket mer att säga om de o så ;p

torsdag ; viliodag.

fredag ; a imorgon blir de också att vila dom..
lördag ; -.-
söndag ; -.-

 
fanny o töfradis- min mmiin (A)                                          fanny o baldi , hihih ;* <3

Kommentarer
Postat av: emma

ramlade av??? :S

2010-05-07 @ 14:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0