kalmar me kusin vitamin :)

hejhöpp.
hos mormor nu ;d
väldigt trött måste jag säga!
har varit ute o gått me mormor o bror , springer kanske imorgon förmiddag me kusin ;d men iallafall, dagen :
väcktes  vid åttatiden typ.
skulle duscha o sen fixade ja mig o sånt.
vid klockan kvart i tio typ drpg ja ner te kusin;d
o vid kvart i tio hoppade vi på bussen te kalmar..
gick o hittade rätt mö..
ett par byxor-aima
en kofta-aima
en tshirt - gina tricot
o en annan tshirt-h&m
två diadem- h&m
2 öronhängen- ett par te mormor o ett par te mig - ur o penn
en väska - h&m
a himla nöjd ;d
typ pank nu när jag betalat hästen ;s
höhö.
a kanske kommer bilder sen ;d

pusssssssen ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0