måndag o tisdag me tiffannnnny (L)

tänkte berätttta lite vad jag o tiffany gjorde oså kommer bilder också (A) <3 
 
                  måndag
tiffany kom vid typ tolv tiden i måndags(Y)
vi satte oss lite vi datan först osen åkte vi till hästapollen ♥
sen ialllafall så red vi o hoppade honom , sjukt kul,
när vi kom hem satt vi vid datan o spelade in låtar ! ♥, ja kul iallafall :D
sen fick ja o tifffany världens dampryck, typ hela tiden (A) , o jag lovar dom går fan inte att slå! , 
så spelade in en film ofifan så jävla bra den är ellller ? :O
men men så typ hölll vi på en massa sånt (A) va uppe till typ 2 eller något sen somnade vi , för skullle upp tidigt på tisdag (A)

                  tisdag
gick upp vi typ halv tio elller något , okej kanske inte så tidigt men ändå (A) <3 gjorde ossss iordning o åkte till stalllet (A) , aaaasgrymt , hahaha, bara tiffany o jag som fattar.
men iallafall så hämtade vi in göllepluttarna (A) o gjorde dom iordning :D
o så red vi iväg, tttummmmen upp!
ialllafall så var ridturen asgrym (A) , älskar ordet !
o vädret var suuuvääärräääent (A) ... tiffany? , hahah.
sen spelade vi in ännu fler filmer o gjorde massa sånt! :D


tack för två underbara dagar tiffany , tre ord till dej:
- jag älskar dej!

fanny o töfradis <3


fatta jag älskar denna bilden! tiffany o baldi<3


igga min , mmiin (A) , men töfradis är fin iallafall :D <3
 

underbart fina! tiffany o baldi<3


kan inte mer än tacka o säga att ni är alldeles för underbara, in my haert! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: tiffany

haha gumman ! jag älskar dej oxxå . Vi hade så sjukt kul älsklign ! måste göras om . För de är en världslig sak xDD <3

Loveya

2010-04-07 @ 17:25:45
Postat av: fanny

asssså sjukt kul älskling! :) <3<3<3<3<3<3

2010-04-07 @ 17:35:46
URL: http://fannyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: fanny

asssså sjukt kul älskling! :) <3<3<3<3<3<3

2010-04-07 @ 17:38:24
URL: http://fannyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0