söndag..

hejhej ,
sitter här nu o klockan är 18.02, sommartid ju.
idag har varit en dag då det hänt en del faktikst.
började me att ja gick upp o åt frukost åsånt, gjorde mej iordning mej lite,
sen så började fanny rensa sin garderob (Y), o då slängde ja ut 2,5 kasse me kläder o in med de nya (Y).
undertiden tapetserade mamma klart de sista i mitt rum, så nu är de klart också (Y) , nu är de bara kvar att måla möblerna men de blir senare.. , men iallafall så fixade jag med de nya tavlorna o de som jag köpte så nu är de riktigt fint här inne (A) <3 tack mammsi o pappsi o alla andra (A) :P
men sen bar de av till hästapollen (A) skulle ju ut me anita o rida o så tog jag in baldi o törfradis , så kommer anita in o frågar om jag vill rida töfradis o så sa hon att de kanske var roligare o rida två kompisar tsm istället (A) :D (Y) så provade o red henne, gick toppenbra, mkt nöjd, så nu blir de att rida henne me , o så ska jag börja rida en annan islandshärt (Y), tummenupp!
sen kom jag hem o då skulle mormor åka :( , men ska till henne på torsdag (Y) :D , längtar. nu ska jag iaf ut me hunden.
kanske skriver mer ikväll :D
pusshej
 
                      / fanny
        
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0