En bra dag o en trött fannnnny

ah som sagt, sitter i mitt rum , bonde söker fru på tvn o jag ska snart krypa ner i min underbara säng,
skolan, var sådär idag,  stör mej på att vissa lärare inte fattar att man inte kan lära sig något när man inte ens vet vad man ska lära sig.. men ah,
hemtentan är iallafall klar o inlämnad, sskööönt!, bara en massa matteläxor + prov kvar men ajjja:)

till de bästa...
efter skolan följde jag med cornelia hem, vi hade supermysigt!
vi åt pizza o möös en massa, sen helt plötsligt kom cornelia in med tårta o sjöng för mig , o så fick jag paket av henne o hennes gulliga bror! hihi
fick ett gulligt "armband", gjorde ett armband av de i allafall av gabriel o av bästavän fick jag en massa godis, som jag typ tjockat mej med o en björn borg parfym, som luktar grymt gott!
tack så mycket för en underbar dag! gå in på www.corneliajohanssonn.blogg.se o kolla bilder :)
sen iallafall stjutsade dom hem mej o jag har kollat lite på tv med mamma pappa o filip  o så (yyyy)


pusssssss

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SV: hihi din min asså:D<3333

Älskar dig bästavän:)<3333

2010-10-27 @ 20:59:13
URL: http://corneliajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0