för skojjjsskull..

tänkte jag faktiskt updatera lite här, någon som tycker de behövs? :d
moster, mange o mormor är här , vi har ätit en massa gott!, oh nu är tv samlingspunkten här i huset , vilket faktiskt är bra :)
ajja, veckan som kommer blir de prao, vara produktionschef på kährs (a) ,
veckan lär ju bli super! , på fredag kommer mina tjejor :) , sjuuukt länge sen man träffade dom "utanför" skolan (a)
på måndag drar mamma o pappa till stockholm så mormor är här på morgonen (y) , men sen blir bro o jag ensamma, hoppas resan går bra bara :) <3
aoppp nu vet alla att jag lever o så , men jag ska försöka uppdatera lite här, men jag lovar inget (a)

pusss




Kommentarer
Postat av: matilda

sv: gullig du är gumman=) men du är också söt!



fina bilder fanny. tycker inte du ska ha blogg uppehåll, din blogg är ju så rolig sötnos :)<33333

2010-10-16 @ 21:45:41
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: matilda

jo! din är mycket roligare! <3333333 pussss på dig

2010-10-16 @ 21:58:50
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0