prao

jaop, nu var första prao dagen avklarad!
 morgonen startades av de gamla vanliga , sen stjutsade min underbara mormor mig till busshållplatsen ! :D great , sen typ gick jag till kährs o först fick ja min finfina bricka o en finfin "reflexväst" , som ja typ måste ha på mig varje dag (y) , suuperduper :)
ajja , sen typ gick ja på möte, gick igenom kährs, typ 4 avdelningar o sen jobbade ja lite med exel, när klockan var 11 slutade jag, (a) , rätt trött då faktiskt , oh nu har jag typ bara tagit de lugnt o pratat med bästavän i telefon, (a) loveyya!
ah, imorgon går hela praon te att sitta på möte!? haha, ajjja pussssssss



 oså en jättegammal bild jag hittade på mig o skorpa, guhh va jag saknar dej! :(

Kommentarer
Postat av: ida

<33333loveyou

2010-10-18 @ 21:10:33
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: ja de menade jag;) <333333

vi måste prata nån dag! älskar dig.

2010-10-19 @ 21:13:46
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0