det är okej att känna

suttit och kollat på youtube på en massa klipp och hittade ett.. det är skit bra gjort o berör, tycker alla ska ta o se! 
http://www.youtube.com/watch?v=162gYmyiGrU

iallafall, idag har jag inte gjort något speciellt , allt går i ultrasegfart så hinner inte så mycket, men är det inte alltid så när man är sjuk? 
har iallafall hunnit städa rummet, å de var på tiden, men svettigt blev de, min kondition är inte den bästa när jag är sjuk, men kan ju vara nu för att halsen är så uppsvullen att jag har svårt å andas "/ <3 
har även redigerat lite bilder, sånt är alltid lika kul , helt ärligt så tycker jag att det är kul ! 
nu väntar jag på emilio, vi få la se vad vi hittar på , kramisar ! 

en av bilderna jag tog igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0