Förändring är bra ..

förändring är ett måste, förändring .. är .. mitt .. liv ? 

jag förändrar HELA tiden, ALLT 
så små saker som prata till att klä mig , eller förändrar mitt rum. 
om jag ska vara ärlig .. så förändrar jag nog mitt rum 5 gånger i månaden minst ! 
men det är sant , de som känner mig vet , kanske inte tapetserar om men möblerar om och fixar och donar , som idag tillexempel , rensat ur ett par lådot , flyttat ut tv:n ur mitt rum , i förgår , rensade ur skrivbordet och städade undan alla mina lådor under sängen , förra månaden typ , målade skrivbord och byrå vitt. 
men frågan är .. är det bra , att förändra hela tiden ?

vad tycker ni ? , hur gör ni ? förändrar ni mycket i erat liv ?

såå onödigt inlägg , men var tvungen att skriva lite , fick ni något att läsa iallafall ! puss






Kommentarer
Postat av: Anonym

förändringar är bra!! du är bra!! ;)

jag förändrar inte mitt rum allt för mycket tyvärr de är lite för litet och vet inte vad jag kan göra men du kanske har något tips äntligenhemma proffset ;D ♥

2011-09-26 @ 17:33:37
URL: http://marikalundin.blogg.se/
Postat av: matilda

jag trodde de va två olika skrivbord först:o

är som dig! älskar att fixa i rummet och så också :)

puss♥

2011-10-11 @ 17:37:45
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0