hanna

nej, hanna är inte min kompis, inte ett syskon inte ens någon jag känner .. hanna är en låt av melissa horn , den är så sjukt fin, riktigt bra! 
suttit och lyssnat på låten hela kvällen! 
idag var det skoljoggen i skolan, 8,3 km tror jag den var , hemskt vare , sprang o när de var typ 700 m kvar sprang jag o halka till o vrikade foten , fick stjuts till skolan, när jag sen kom hem .. upptäckte jag att foten blödde, yeshh! 
men vafan bara te att bita sig i tårna , eller ? skulle i vilket fall in till kalmar , så , så var det med de , nu gör de ooont , dö fötter , DÖÖ! 

snart blir det sängen hoppas på en tur till öland i morgon, vi får se, annars tänker jag smita till örsjölandet, till min underbara pojk! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0