jag vill kunna..

det finns så mycket jag vill kunna göra, de finns så mycket alla andra kan göra, själv står jag där, vad kan jag egentligen , jag skulle vilja flyga , kunna teckna, kunna sjunga, eller kanske vara duktig i någon sport, varför kan inte jag det , man ser andra hoppar runt eller tecknar helt sjukt fint, de finns dom som är jätteduktiga inom mode, alla har någonting. 
jag ställer mig ofta den frågan då, .. vad kan jag ? 
visst finns det saker jag kan och är duktig på .. men inget som sticker ut, jag vill lära mej något , som ingen annan kan, o sedan visa upp det för hela världen, varför är det så svårt, vart ska man börja, HUR ska man börja. 
jag har aldrig stött på något som fått mej att inse att allt är möjligt , vi får hoppas att det tillfället inträffar nu. 




blev ett filosofiskt inlägg .. de behövdes, för att få ett seriösare intryck av den här bloggen ?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du kan ju fotografera :D

2011-09-18 @ 19:38:22
URL: http://jjossefin.blogg.se/
Postat av: kapten kevve

du har ett fint hjärta, finare än många andras!

2012-05-12 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0